آنا آنا .

آنا

رپورتاژ آگهي (رپورتاژ خبري) چيست؟

خدمات خريد رپورتاژ آگهي
سوالات متداول
چرا خدمات رپورتاژ آگهي سايت سه گوش ؟

پاسخ سوالات شما پيرامون خدمات رپورتاژ 
رپورتاژ دقيقاً چيست و چه فايده‌اي براي شما دارد؟

 


خريد رپرتاژ آگهي

bit.ly/3oYNruy

همان‌طور كه مي‌توان حدس زد  رپورتاژ آگهي يا رپورتاژ خبري در واقع نوعي از تبليغات خريد رپورتاژ آگهي متني در قالب يك گزارش و خبر است. سايت مشهور Entrepreneur در تعريف خود از رپورتاژ آگهي اين گونه مي‌گويد كه:

رپورتاژ آگهي (رپورتاژ خبري) در واقع اطلاعيه‌اي است كه از سوي واحد روابط عمومي با هدف اطلاع‌رساني اتفاقات كسب و كار به مردم در رسانه‌هاي مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر مي‌‌شود. در واقع رپورتاژ خبري نوعي تبليغات همسان است كه به صورت يك گزارش يا رپورتاژ خبري نوشته مي‌شود و البته بايد از نظر تبليغاتي يك فرد متخصص و خبره روي آن كار كند. شما در رپورتاژ آگهي مخاطبان‌تان را در يك مسير مشخص همراهي مي‌كنيد تا به سمتي كه مي‌خواهيد هدايت شوند و اتفاقي كه مي‌خواهيد رقم بخورد.

مزاياي رپورتاژ آگهي كدام است؟


طبيعتا كمپين‌هاي روابط عمومي به هر شكلي كه پياده شوند اهميت زيادي دارند. يكي از دلايلي كه باعث اهميت زياد رپورتاژ آگهي مي‌شود، فراگير بودن اين روش است كه مي‌توانيد متن را در طيف وسيعي از رسانه‌هاي آفلاين و آنلاين منتشر كنيد.

ديده شدن بيشتر

با توجه به فراگير بودن و جامعيت رپورتاژ آگهي كه در بالا به آن اشاره كرديم، شما مي‌توانيد كانال‌هاي توزيع محتواي زيادي را چون سايت‌هاي پربازديد و پرمخاطب، شبكه‌هاي اجتماعي، رسانه‌هاي مكتوب و… انتخاب كنيد تا بتوانيد طيف وسيعي از مخاطبان را هدف قرار دهيد. بنابراين انتشار رپورتاژ آگهي شانس ديده شدن برند و محصولات شما را چندين برابر مي‌كند و يكي از كاركردهاي اصلي رپورتاژ برندسازي و آگاهي از برند است.

 

مناسب براي همه
يكي ديگر از مزاياي مهم رپورتاژ آگهي است كه همه كسب و كارها، چه كوچك و چه بزرگ مي‌توانند با اهداف مختلف از اين روش استفاده كنند. فرقي نمي‌كند كسب و كار شما يك نمونه B2B يا B2C باشد، مهم اين است كه با انتشار يك رپورتاژ آگهي قدرتمند مي‌توانيد حرف خود را به گوش مخاطبان زيادي برسانيد.

 

برندسازي و افزايش اعتبار برند
همان طور كه پيشتر اشاره كرديم يكي از مهمترين مزاياي انتشار رپورتاژ در كانال‌هاي پرمخاطب توزيع محتوا اين است كه آگاهي از برند شما بيشتر مي‌شود. ضمن اينكه تداوم انتشار رپورتاژ مي‌تواند به افزايش اعتبار برند شما كمك كند.

 

هزينه مناسب
رپورتاژ خبري نسبت به برخي از روش‌هاي ديگر هزينه مناسب‌تري دارد و حتي اگر رپورتاژ آنقدر قوي و جذاب باشد كه بتواند مخاطبان بيشتري جذب كند، بسياري از كانال‌هاي توزيع محتوا آن را منتشر خواهند كرد. شما با يك هزينه معقول مي‌توانيد پيام خود را به گوش مخاطبان هدف‌تان برسانيد، نرخ تبديل و وضعيت سئوي سايت را بهبود بخشيد.


 

به زبان ساده، رپورتاژ يك مقاله از طرف شماست كه در وب‌سايت‌‌هاي ديگر منتشر مي‌شود. در اين مقاله، شما مي‌توانيد به معرفي برند خود بپردازيد، محصولات و خدمات خود را تبليغ كنيد و حتي در زمينۀ كاري خود به مخاطبان آموزش دهيد. توجه داشته باشيد كه هر چقدر موضوع رپورتاژ جذاب‌تر باشد، تاثيرگذاري آن نيز بيشتر است.

 

 

آيا رپورتاژ در افزايش آمار بازديد و فروش وب سايت تاثير خواهد داشت؟
 

 

 

بله، با نوشتن يك رپورتاژ جذاب و انتشار آن در سايت هاي پر خواننده ايراني، قطعاً دور از انتظار نيست كه كاربران با شما آشنا شوند، به سايت شما سر بزنند و حتي خريدي از شما انجام دهند.

 

 

آيا رپورتاژ در سئو سايت هم تاثير گذار است؟
 

 

 

بله، انتشار رپورتاژ در سئو تاثير مستقيم دارد. با توجه به اينكه لينك سايت شما در وب سايت هاي بزرگ قرار مي‌گيرد و اين لينك به معني تائيد كار شما توسط اين وب سايت هاست، گوگل اعتبار بيشتري براي سايت شما قائل خواهد شد و رتبه آن را در جستجوهاي مرتبط افزايش مي‌دهد.

 

 

آيا خودمان قادر به ارسال رپورتاژ در اين وب سايت ها هستيم؟
 

 

 

بله، شكي نيست كه خودتان هم مي‌توانيد مستقيماً با اين وب‌سايت‌ها وارد مكاتبه شويد. اما در نهايت، اين كار نه تنها هزينه بيشتري براي شما خواهد داشت، بلكه به احتمال زياد، محتواي شما نيز از نظر سئو تاثيرگذاري كمتري دارد.

 

 

چرا نوين را به عنوان مجري رپورتاژ خبري خود انتخاب كنم؟
 

 

 

ما با اكثر سايت هاي ايراني همكاري داريم و يك مجموعه متنوع و گسترده از آنها را به شما ارائه مي‌دهيم. به علاوه، يك تخفيف خوب نيز بر روي بسته هاي خود به شما مي‌دهيم. مساله ديگر، تسلط تيم نوين بر بحث بازاريابي و سئو است. ما در انتخاب سايت هاي مناسب، نوشتن متن مناسب و ايجاد بك لينك هاي موثر همراه شما خواهيم بود و مشاوره هاي لازم را به شما مي‌دهيم. آخرين نكته اينكه اساس كار ما بر پايه شفافيت و صداقت است. بنابراين مي‌توانيد به عنوان يك همكار خوب روي ما حساب كنيد. 

 

 

آيا تيم نوين مي‌تواند متن رپورتاژ من را آماده كند؟
 

 

 

بله، نويسندگان ما نيز مي‌توانند يك يا حتي چند متن براي رپورتاژهاي شما آماده كنند. اين متن ها بر اساس اصول سئو و با هدف تاثيرگذاري بر روي مخاطبان و افزايش فروش شما نوشته خواهند شد. البته، توجه داشته باشيد كه ما براي نوشتن متن رپورتاژ، يك هزينه جداگانه از شما دريافت خواهيم كرد.

 

 

نوين چگونه از انتشار رپورتاژ آگهي من سود مي‌برد؟
 

 

 

ما به عنوان يك آژانس بازاريابي، براي انتشار رپورتاژ آگهي يك تخفيف از وب‌سايت‌ها دريافت مي‌كنيم. درصدي از اين تخفيف به مشتري ما داده مي‌شود و بخشي از آن نيز سود ماست. البته توجه داشته باشيد كه انتخاب نوين، فقط به منزله دريافت تخفيف بيشتر نيست. بلكه به معني صرفه‌جويي در زمان، دريافت مشاوره و همينطور خدمات مختلف در هنگام انتشار رپورتاژ آگهي نيست هست.

 

 

تخفيف بر روي بسته هاي رپورتاژ آگهي نوين به چه صورت اعمال مي‌شود؟
 

 

 

قيمت بسته هاي پيشنهادي ما، با در نظر گرفتن بيشترين تخفيف ممكن درج شده است. اما وقتي شما يك بسته اختصاصي براي خودتان مي‌سازيد، ميزان تخفيف به تعداد رپورتاژهاي مد نظر شما بستگي دارد. هر چقدر تعداد رپورتاژها بيشتر باشد، ما هم تخفيف بيشتري براي شما قائل خواهيم شد. براي بيشتر از 5 سايت نيز، بيشترين ميزان تخفيف ممكن را روي رپورتاژهاي شما در نظر مي‌گيريم.

 

 

چقدر زمان مي برد تا رپورتاژ من منتشر شود؟
 

 

 

زماني كه شما رپورتاژ خود را ثبت مي كنيد، كارشناسان بلافاصله با شما تماس گرفته و درباره زمان و نحوه انتشار رپورتاژ توضيحات لازم را ارائه مي دهند. 

 

 

آيا امكان دارد امروز هزينه رپورتاژ را واريز كنم و ماه آينده نسبت به انتشار آن اقدام كنم؟
 

 

 

پس از خريد رپورتاژ شما فقط به مدت 1 هفته فرصت داريد كه نسبت به انتشار آن اقدام كنيد. زيرا هزينه رپورتاژها دائما در حال تغيير است و ما نمي توانيم با قيمت قبلي رپورتاژ را منتشر كنيم.

 

 

آيا مي توانم هنگام اجراي كمپين رپورتاژ انصراف دهم؟

منبع: سه گوش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۹:۵۲ توسط:آنا موضوع: نظرات (0)